Промяната e в световен мащаб и идва от нашата компания майка Sumitomo Corporation. Sumitomo Corporation е една от най-големите японски корпорации и съществува от над 400 години. Тя се занимава с търговия на продукти за растителна защита повече от 40 години и към момента има присъствие в 37 държави по света, които допринасят за успешното и рентабилно отглеждане на селскотопанските култури.
Целта на новото лого е да се осигури унифицирано глобално присъствие на всички дъщерни дружества по света и да покажем обновената си визия за бизнеса:
„Да сме близо до фермерите, осигурявайки им иновативни решения за устойчиво земеделие.“
Кръглото лого отразява глобалното присъствие и хармоничното сътрудничество със селскостопанските производители по света.
Нюансите на оранжевото символизират стремежа ни към по-светло бъдеще като изгряващото слънце и произхода ни – Япония.
Зеленият лист символизира живота и нашия фокус върху селското стопанство, както и загрижеността за околната среда и прилагането на иновативни и качествени продукти за растителна защита на селскостопанския сектор и обществото.